sobota, 16 lipca 2016

Erborian Sleeping BB Mask - mini Haul zakupowy



Witajcie , 

mój pierwszy wpis będzie na temat zakupu mojej  pierwszej NOCNEJ maseczki. 
    
     Dodatkowo stwierdziłam, że idea tego bloga to: konkrety na temat danego produktu. Pomyślicie nic nowego, ale czytając  recenzje kosmetyku na innych blogach, bardzo często musiałam wręcz szukać w tekście, co dana osoba chce mi przekazać o produkcie - dlatego mam zamiar pisać krótko i na temat.

      Od paru dni jestem zachwycona kosmetykami koreańskimi, oj - nie przepraszam- nie kosmetykami, ale pielęgnacją twarzy wg K- beauty. Dlatego poleciałam do apteki ( fakt jest, ze koreańskie kosmetyki trudne do zdobycia we Francji, jednak jakimś dziwnym trafem mogę je kupić w Aptece obok grrr to na pewno przeznaczenie) i zakupiłam mój pierwszy koreański kosmetyk czyli maseczkę na noc.



PRODUKT

Marka: Erborian
Nazwa: sleeping BB Mask
Kategoria: maseczka nocna
Rodzaj skory: do każdej
Tekstura:żel
Konsystencja: lekka
Nawilżająca: Tak
Przeciwzmarszczkowa: Tak
Liftująca: Tak    
Sposób użycia: nakładamy na całą noc i rano zmywamy.        Najlepiej 2 razy w tygodniu.
Koszt: 25 €


SKŁAD

aqua/water, cyclopentasiloxane, glycerin, dimethicone, methyl gluceth-20, PEG/PPG-18/18 dimethicone, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer, phenoxyethanol, butylene glycol, panthenol, polysorbate 20, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, zea mays (corn) oil, sesamum indicum (sesame) seed oil, triticum vulgare (wheat) germ oil, ethylhexylglycerin, parfum/fragrance, vegetable oil, centella asiatica extract, polygonum cuspidatum root extract, schizandra chinensis root extract, hexyl cinnamal, butylphenyl methylpropional, alpha-isomethyl ionone, camellia sinensis leaf extract, glycyrrhiza glabra (licorice) root extract, linalool, citronellol, chamomilla recutita (matricaria) flower extract, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, geraniol, eugenol, tocopherol, yellow 6, (CI 15985), glycine soja (soybean) oil, yellow 5 (CI 19140).


MOJA OPINIA
  
Używałam jej tylko raz, dlatego nie mogę nic konkretnego napisać. Tylko tyle, że z samego rana moja twarz była bardzo miła.




Do następnego posta, Bisous







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz